haha...

Kom nyss på att Riga ligger ju i Lettland, inte Estland hahah...

Lite nytt


Från Vero Moda


Vero Moda


Också från Vero Moda


Kryssning

På lördag bär det av på kryssning till Riga i Estland, därefter Helsingfors i Finland, kommer hem igen på onsdag. Ska bli as skönt att slippa skolan i några dagar! Blir säkert riktigt kul som vanligt.


Riga


Helsingfors


I stugan

Är i stugan för tillfället och därför har inte uppdateringen varit så bra för internet vill inte fungera ordentligt här ute...
Just nu sitter jag iallafall och äntar på att få skölja ur färgen ur mitt hår. Samma mörkbruna färg som vanligt, bara att det behövdes bättras på lite!
Annars idag så har jag varit iväg med mamma och pappa för att shoppa. Blev en jacka och ett par skor inför våren, även ett par andra skor och byxor. Får försöka visa bilder på detta när jag kommer hem. Blev även förälskad i ett par byxor som inte följde med mig hem vilket jag ångrar, men ska kolla på dom när vi åker hem imorgon, och då kanske dom har turen att få följa med!


tja

Har egentligen inte gjort ett enda dugg idag, och nu ska jag återgå till det, kyss.


My heart skips a beat

        


01:19


2011, första dagen

2010 sista dag blev riktigt bra när jag väl bestämde mig för att gå ut. Fast fick lite ont om tid när jag skulle åka så han inte få någon bild på kvällens klädval.

Började kvällen med förfest hos en gammal klasskompis. Sedan drog vi in till stan för att gå till Dagnys och fira 12slaget. Riktikt kul kväll iallafall! Tog även lite bilder från Emma som hade några från kvällen.

 


RSS 2.0