Nyår!

Just nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar, och jag är nästan 100% säker på att jag går ut ikväll iallafall! Är riktigt sugen även fast jag har en dålig vecka..
Well well, nu ska min syster vara här om 2 minuter, och det lär ju inte hända..


Gott Nytt År!


Ur min garderob

Tänkte bjuda på en ny kategori "Ur min garderob". Och som den själv säger så är det kläder från min garderob som visas upp, tänkte börja med det här!


En läcker kavaj som är en nykomling. 499kr på REA hos Topshop.


Ett sött linne från Nelly.com


En kort skjorta från Rut m.fl som får mig att längta efter sommaren!

Victoria´s Secret Fashion Show 2010

Det är juset det jag kolla på just nu, och jag älskar det verkligen! Sjukt snygga underkläder och vad skulle man inte ge gör att få vara en ängel?!


30/12-2010

Det verkar som att det inte blir någon fest för mig på nyår. Är grymt sugen men mår inte så bra och jag tror inte det hinner bli bättre tills imorgon, men jag klarar mig nog här hemma också. Mamma och pappa har planerat en fin trerätters middag och vi har ju en fin utsikt över stan så behöver inte ens gå ut för att kolla på fyrverkerierna. Kan nog bli bra ändå.


Julafton

Julafton började lugnt med att öppna paket här hemma med mamma och pappa. Klädde min julgran och gjorde iordning innan vi åkte till mormor och morfar för att fira med alla andra. Käka lite och så, sen kom alla jobbiga ungar och sen kom tomten och vi dela ut paket. Vi har alltid föööör mycket paket och för litet utrymme så det blev kaos enligt mig, men det är ju inget ovanligt. Sen satt vi och måla lite innan dom flesta åkte hem.
Är faktiskt glad att julen redan är över, det är bara stressigt och jobbigt, så nu är det nyår kvar sen är det ett nytt år!




Föör många julklappar..



Söta Tova ville hela tiden ha mer julklappar






Kaos..



Pluttan






Ungerfär hälfen av det jag fick


God Jul

Dålig uppdatering, jag vet, men har inte haft så mycket att skriva om tyvärr. Har jullov för tillfället och dom dagarna glider förbi medans jag ligger i min säng och sover.
Men nu hade jag tänkt att jag skulle leta upp min kamerasladd och visa bilder från min "kaos" jul.


Du är fager

Har nyss kollat klart på filmen A walk to remember. Hatar verkligen att älska den filmen.. så grymt bra men otroligt sorglig. Kan säga att det var riktigt tur att det inte var någon hemma, hade nog hörts hela vägen ner till undervåningen hur jag böla...haha..




Och så var det ju skola idag. Började halv 11 slutade ungefär en timme senare, as soft. Efter de så drog jag med mina efterlängtade tjejer ner till stan på en fika, riktigt kul att vara alla igen!
Sen var det tänkt att jag skulle till Skövde och fixa en julklapp, men da ringde mamma dit och då var den slut.. typiskt! så får se hur detta löser sig.


haha så snygga

Life is good

När jag kom hem igår så stod det en ny och sörre tv på mitt rum, snygg var den också så jag är riktigt nöjd.


Ingen vidare bra bild, men min karmera är trasig så får använda mig av min cam.


Har ju haft praktik på Coop Extra här i stan i fem och en halv vecka med Sofia, och nu är det bara två dagar kvar! Tiden har gått sjukt fort och när man väl har kommit in i rutinerna så är det dags att sluta, usch.. Kommer sakna jobbet och alla som jobbar där, men det ska ända bli lite skönt att få komma tillbaka till skolan och träffa alla efter jullovet.

Nu ska jag ta och kolla på ph-avsnittet som jag missade igår sen blir det ph på tv!

 


Vad gör du nu för tiden?

I söndags så fyllde jag ju 17 hela år! Fick lite smått och gott men det bästa var den underbara parfym som jag så länge har velat ha, Kenzo Amour.


På kvällen blev det fest med underbara tjejer, och kvällen blev riktigt bra men herrgud vad mycket folk det var ute! Kommer inte ens ihåg hur många gånger vi ramla i den folkmassan. varför knuffas?


Kenzo Amour


11/12

Som sagt var jag i Göteborg idag, fick med mig en ynka skjorta hem men det är iallafall något.
Senare bar det av till Liseberg och jag har nog ALDRIG kännt mig så ensam, var jag än kollade så var det några som kysstes, kramades eller höll varandra i handen. Dog av avundsjuka. Så ful som jag är så lär ju jag aldrig få uppleva det, HAHA!


!!


JAG ÄR KÄR! imorgon pratar jag med mamma, den ska bli min!









23:10

Har fixat som en galning för att få till headern och bakgrunden som det är nu, lite små ändringar behövs bara sen är jag nöjd!

Imorgon drar jag iväg till Göteborg med familjen för shopping och sen en runda på Liseberg. Liseberg är nog ändå det bästa med vintern, sjukt mysigt! Får jag med mig något kul hem så kommer det nog upp på bloggen :D




En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Tog mig för en gångs skull tid att kolla min hotmail och där fann jag ett nyhetsbrev från Nelly.com. hittade några skönheter som jag gärna hade velat ha i min garderob nästa gång jag öppnar den.

På tal om kläder så är jag grymt sugen på att få gå ut på stan och hitta den perfekta nyårsklänningen! Får ta det någon dag snart, för det är inte långt kvar nu! Jag tycker verkligen att detta året har gått äckligt fort och snart är det inte långt kvar tills man ska börja leta efter balklänning..


Från Nelly.com


The beginning 10/12-2010

Ja, detta blir alltså det allra första inlägget i min nya blogg. Jag är inte helt säker på att detta kommer gå åt rätt håll, för det har det inte gjort förut... Men men! Nu kör vi!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0