Life is good

När jag kom hem igår så stod det en ny och sörre tv på mitt rum, snygg var den också så jag är riktigt nöjd.


Ingen vidare bra bild, men min karmera är trasig så får använda mig av min cam.


Har ju haft praktik på Coop Extra här i stan i fem och en halv vecka med Sofia, och nu är det bara två dagar kvar! Tiden har gått sjukt fort och när man väl har kommit in i rutinerna så är det dags att sluta, usch.. Kommer sakna jobbet och alla som jobbar där, men det ska ända bli lite skönt att få komma tillbaka till skolan och träffa alla efter jullovet.

Nu ska jag ta och kolla på ph-avsnittet som jag missade igår sen blir det ph på tv!

 


Kommentarer
Postat av: edona

men guuuud har du skaffat blogg haha! puss snygging

2010-12-17 @ 20:55:09
URL: http://edonagovori.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA / SOFIA

2010-12-20 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0